Online Marketing Diensten Lokeren

Zet onze online marketing diensten in als je op zoek bent naar nieuwe klanten. 

 

Online Marketing Diensten

web design

Websites Laten Maken

WordPress websites die een mooi design hebben, gebruiksvriendelijk zijn én leads genereren.

zoekmachine optimalisatie of seo marketing

Zoekmachine Optimalisatie

Het doel van zoekmachine optimalisatie, is te zorgen dat je bovenkomt in Google als bezoekers een vraag stellen.

lead generatie

Leads Genereren

Een lead is een bezoeker van je website die contact legt. Dit kan via een invulformulier, email, of een winkelbezoek. Dat kies je zelf.
Het doel van onze online marketingdiensten is leads te genereren.

marketing automatisatie

Marketing Automatisatie

Als wat automatisch kan lopen, spaart tijd uit.

emailmarketing

Emailmarketing

Bestaande klanten mag je niet vergeten. Hou ze warm door ze regelmatig nieuws of acties te sturen via email.

google business profile

Google Business Profile

Hoger ranken in Google? Het kan ook met het Google Business Profile.

online boekingen

Online Boekingen

Vergaderen in je winkel of showroom? Of liever online? Laat je klant zelf boeken in jouw agenda, zonder dat jij er tijd in steekt

youtube marketing

YouTube Marketing

Een filmpje zegt zoveel meer dan woorden, én je boort er een extra verkeerskanaal mee aan. Niet te onderschatten verkeersbron.

bedrukte promomaterialen

Bedrukte Balpennen

Onderschat niet de kracht van kwalitatieve gifts. Met een balpen van BIC heb je én kwaliteit en zichtbaarheid

Hoe werken deze online marketingdiensten samen?

Niet alle online marketingdiensten zijn nodig voor elke klant. We werken altijd op maat. Maat onderstaande vormen toch de basis voor ons, als het gaat over het aantrekken van nieuwe klanten voor je bedrijf.

  1. Maak een website die mag gezien worden én gebruiksvriendelijk is. Zorg dat bezoekers heel gemakkelijk contact kunnen opnemen, door de juiste knoppen en invulformulieren te plaatsen.
  2. Ken je typische bezoeker en kom te weten met welke problemen die zit, waar jij een oplossing kan voor bieden. Inventariseer deze problemen, en koppel daar de juiste zoekwoorden aan. Zodat we gericht kunnen gaan copywriten.
  3. Zorg dat er verkeer naar je website komt. Dat kan organisch, door dat je bovenkomt in Google voor bepaalde zoekwoorden. Dit noemen we ook wel SEO (search engine optimization). Hiervoor heb je tijd nodig, want Google gaat niet zomaar een website bovenaan in de zoekresultaten zetten. Dit kan even duren, soms wel tot een jaar.
  4. Betaal voor verkeer dat er in het begin nog niet is. Om de periode op te vangen dat Google de website indexeert en in de zoek resultaten plaatst (SEO), gaan we in het begin betalen voor het verkeer. In Google vind je advertenties boven in de zoekresultaten. Dit is SEA, Search Engine Ads.
  5.  Stuur bij. Een website heeft onderhoud en bijsturing nodig. Maand na maand bekijken we wat er werkt en wat niet. Betalende campagnes verbeteren, inhoud toevoegen aan de website, zorgen voor meer autoriteit, en kijken hoe je de ranking kan verbeteren.
internet marketing strategie Lokeren

Welke online marketing heb ik nodig?

Om dit te weten, doen we eerst een screening van wat er al is. Bijvoorbeeld als je al een website hebt, gaan we kijken of we die kunnen verbeteren.
Daarna bekijken we welke strategieën voor jou kunnen ingezet worden zodat je nieuwe klanten kan krijgen via internet.

Online marketing optimalisatie

Eens je bezoekers en leads krijgt, is het tijd voor optimalisatie.

We gaan de repetitieve taken gaan automatiseren. Bijvoorbeeld een klant die een afspraak wil boeken in de showroom, of online, kan rechtstreeks in jouw agenda gaan boeken. Wilt de klant, de afspraak wijzigen? Dat kan hij ook zelf online doen, zonder dat jij daar tijd moet aan spenderen.

Stel de juiste vragen op voorhand aan de klant, zodat je ook al weet waarover het gesprek zal gaan.

Een andere optimalisatie is het testen van nieuwe verkeersbronnen. Hoe gaan we meer bezoekers en dus meer leads genereren?

Eén van de zaken die we kunnen inzetten, is het Google Business Profile, afgekort GBP. Het wordt weergegeven in de zoekresultaten van Google én op Google Maps.

Het geeft informatie over je bedrijf, zoals jouw naam, adres, telefoonnummer en openingstijden, zodat klanten je gemakkelijk kunnen vinden en contact kunnen opnemen. Het is ook een goede manier om meer online zichtbaarheid te verkrijgen en om te laten zien wat je bedrijf doet.

online marketing optimalisatie

De eerste stap: stel je vraag

De eerste stap is: kijken wat er al is. Vul onderstaande gegevens in, en we contacteren je snel terug.
Scroll to Top