Leads genereren

Als je op zoek bent naar een online strategie om offerteaanvragen te genereren, dan is dit iets voor jou. Leadgeneratie via websites is wat we doen.

Offerteaanvragen in en rond Lokeren

Een website die leads genereert zou het hoofddoel moeten zijn van elke KMO bedrijfsleider die een website laat maken. Ter info: een lead is een bezoeker die contact maakt met je bedrijf via je website.

Onze websites zijn speciaal gemaakt om leads te kunnen ontvangen.

Ze trekken namelijk de aandacht van je bezoekers, die geïnteresseerd geraken in je product door een mooi design, goeie teksten en strategisch geplaatste call-to-actions. Call-to-actions, of verkort CTA, zijn knoppen die de bezoeker oproepen om iets te doen.

De gedetailleerde pagina’s laten zien wat je bedrijf juist allemaal doet, en sporen de bezoekers aan tot actie. De blogberichten zorgen ervoor dat je bedrijf nog beter gevonden wordt in de zoekmachines.

Door getuigenissen en praktijkcases kunnen we de bezoekers nog beter overtuigen om een formulier in te vullen, je te bellen of een bezoek te brengen aan je bedrijf.

Welke actie de klant zal ondernemen hangt van jou af. Als je wilt veel e-mails krijgen, dan leggen we daar de nadruk op. Wil je meer winkelbezoeken krijgen, dan leggen we de nadruk hier.

We kunnen zelfs de bezoeker rechtstreeks in je online agenda een afspraak laten boeken. Zonder dat jij, of je bedienden hierin moeten tussenkomen. Gewoon aanduiden in je agenda wanneer je bezoeken wil ontvangen, en de rest wordt automatisch geregeld.

 

offerteaanvragen lokeren

Je website als klantenmagneet. Als je dit nodig hebt voor je bedrijf, ben je bij ons aan het goeie adres.

 

Het belang van prijsaanvragen krijgen

Een website die leads genereert is de belangrijkste marketingtool voor je bedrijf. Het is als benzine voor je auto. Zonder dat ga je niet ver rijden.

Ja maar, ik heb werk genoeg… hoor ik veel zeggen.

Dat is goed, maar toch 2 bedenkingen:

  1. Is het werk dat je doet, het werk dat je wilt doen? Dat je graag doet en waar je goed voor betaald wordt?
    Met een website kunnen we de aanvragen bijsturen, door het werk waar je wilt op gevonden worden, in de kijker te plaatsen.
    Als je bijvoorbeeld als loodgieter verstopte wc’s wilt ontstoppen, dan zorgen we ervoor dat je precies hiervoor aanvragen binnenkrijgt, en niet bijvoorbeeld voor centrale verwarming.
  2. Je hebt vandaag genoeg werk, maar heb je morgen ook nog genoeg werk? Het is gemakkelijker om nee te zeggen op een prijsaanvraag die er is, dan een tekort te hebben aan aanvragen.
    Bovendien kan je met een teveel van aanvragen, enkel die offertes eruit nemen die je wilt gaan behandelen.
Enkel de beste prijsaanvragen behandelen

Krijg je te veel prijsaanvragen binnen via je website? Dan kan je altijd kiezen welke aanvraag je wilt beantwoorden. 

Dat is altijd beter dan een website te hebben die geen prijsaanvragen genereert.

Stel je vraag

Op zoek naar meer en/of beter gerichte offerteaanvragen? We kunnen helpen. Vul onderstaand formulier in en we contacteren je snel terug.

Scroll to Top